georgiaanet

georgiaanet

georgiaanet

georgiaanet

هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان از جمله هتل های خوب و با کیفیت هتل های 4 ستاره ارمنستان با طراحی و چیدمانی زیبا با خدمه های مهربان و مهمان نواز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که گردشگران تور ارمنستان می توانند سوغات و یا مایحتاج خود را تهیه کنند . 

 

 

امکانات هتل آویا ترانس ارمنستان :

این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خدماتی از قبیل ماساژ درمانی ، صرافی، اتاق جلسه مجهز،خشک شویی و لباسشویی و اتوکشی می باشد همچنین هتل برنامه گردش را برای مسافران نیز تدارک می بیند ، مسافران تور ارمنستان بعد از گشت و گذار در شهر و یک روز کاری به رستوران هتل بروند و از خوردن انواع غذاهای لذیذ لذت ببرند.

 

 

.

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با میدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چای ساز و یخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ایتالیایی و کافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل دارای استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرویس ایاب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.