georgiaanet

georgiaanet

georgiaanet

georgiaanet

هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان از جمله هتل های خوب و با کیفیت هتل های 4 ستاره ارمنستان با طراحی و چیدمانی زیبا با خدمه های مهربان و مهمان نواز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که گردشگران تور ارمنستان می توانند سوغات و یا مایحتاج خود را تهیه کنند . 

 

 

امکانات هتل آویا ترانس ارمنستان :

این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خدماتی از قبیل ماساژ درمانی ، صرافی، اتاق جلسه مجهز،خشک شویی و لباسشویی و اتوکشی می باشد همچنین هتل برنامه گردش را برای مسافران نیز تدارک می بیند ، مسافران تور ارمنستان بعد از گشت و گذار در شهر و یک روز کاری به رستوران هتل بروند و از خوردن انواع غذاهای لذیذ لذت ببرند.

 

 

.

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با میدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چای ساز و یخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ایتالیایی و کافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل دارای استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرویس ایاب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

جاذبه های گردشگری دبی

موزه دبی

تماشای زندگی بومیان قدیمی امارات قبل از پیدایش نفت در این سرزمین بیان کننده زندگی فرهنگی و تجاری مردمان این سرزمین  امیر نشین می باشد.مطمئناً گردشگران تور دبی با بازدید از این موزه ها مطالب زیادی از اهمیت خور، معماری سنتی، صحرا، صید مروارید، مساجد و بازارها می اموزند. قدمت بعضی از اشیاء این موزه ها به 40 قرن پیش بر می گردد. اگر علاقه مند به دیدن و درک بافت تاریخی امارات و زندگی بومیان قدیم دبی هستید آژانس سالی گشت بازدید از موزه ها را به شما توصیه می نمایید.

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور های دبی با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

 

برج الماس دبی 

از جذاب ترین مکان های گردشگری دبی برج الماس دبی است.این برج یک آسمان خراش فوق العاده زیبا با ارتفاع 360 متری با 74 طبقه از برترین جاذبه های دبی و تنها ساختمان بلند دبی و دنیا می باشد و اسم آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم اید. از دیدنی های این آسمان خراش می توان به 35 آسانسور ان که برای مشاغل اداری احداث شده اشاره کرد. این برج دبی در سال 2005 میلادی کار ساخت آن آغاز و در سال 2009 میلادی با گذشت تنها 4 سال به اتمام رسید. گردشگران تور دبی با رفتن به این برج می توانند لحظات نکویی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

هتل های مجلل دبی

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

 

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  The Westin Dubai Mina Seyahi Dubai از جمله هتل های ۵ ستاره دبی در کنار جمیرا بوده و تا برج الخلیفه و دبی مال ۲۰ دقیقه نیز فاصله دارد و دارای ۵ استخر، و حدود 1 کیلومتر ساحل اختصاصی و ۸ رستوران و اتاق هایی لوکس و مجلل می باشد. این هتل حائز ۲۹۴ اتاق با پانورمایی مشرف به جمیرا هستند. اطاق ها و سراچه های هتل تمامی مبله و حائز سرویس اینترنت بی سیم و دیگرامکانات امروزین رفاهی تور دبی می باشند.

امکانات هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی :

گردشگران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل آبگرم و استخر خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا و زمین تنیس استفاده کنند. وانگهی این هتل دارای استخر و زمین بازی ویژه کودکان هم می باشد تا سفر مسافران ارجمند تور دبی خود سفر خوشی را داشته باشند. در هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  گونه ها غذاهای چینی، تایلندی و آسیایی و اروپایی در رستوران های این هتل سرو می شود. منوی رستوران های هتل حائز یک بخش ویژه کودکان نیز می باشد.

هتل های 4 ستاره دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی از جمله بهترین هتل های 4 ستاره لوکس و مدرن در قلب دبی در منطقه دیره و نزدیک مرکز تجاری دبی واقع شده است .فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 10 دقیقه رانندگی می باشد . موقعیت مناسب و عالی این هتل دلیل انتخاب مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 80 باب اتاق بزرگ و خانوادگی ، ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار بوده است که در شرایطی مناسب و استاندارد و فضایی ارام و دل نشین آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور دبی می باشد. 

امکانات هتل فورچون بوتیک دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...می باشد و همچنین این هتل برای میهمانان تور دبی سرویس رفت و برگشت رایگان به سیتی سنتر دیره که یکی از مراکز خرید اصلی و مهم دبی می باشد و پارک ساحلی الممزر که از تفریگاههای بی نظیر دبی می باشد ، قرار داده است.

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی از شمار بهترین هتل های 4 ستاره دبی واقع در دیره در خیابان رقه دبی و در نزدیکی ایستگاه مترو یونین می باشد. این هتل دارای 174 اتاق مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشد..مسافران تور دبیکه علاقه مند به خرید هستند می توانند به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است بروند.

 

امکانات هتل لند مارک گرند دبی :

در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه برای میهمانان تور دبی سرو می شود میهمانان در رستوران دیگر نیز می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. همچنین این هتل برای میهمانان تور دبی خدمات رفاهی همچون استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس،آسانسور تدارکات دیده است.

هتل های لوکس دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا با  237 اتاق که همه اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند.هتل فور سیزن جمیرا در فاصله 15 دقیقه ای تا برج خلیفه و فواره دبی و 20 دقیقه  تا دبی مال می باشد.این هتل بخاطر پذیرایی و کادر مجرب و موقعیت مکانی مناسب از جمله هتل های محبوب بین مسافران تور دبی می باشد. 

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی :

این هتل برای میهمانان تور دبی ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی ,دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل و ... اختصاص داده است.  

جهت اطلاع بیشتر از نرخ و رزرو تور دبی با شماره 88178815 تماس حاصل فرمایید.

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی در مرکز البرشا در فاصله 5 دقیقه ای تا امارات مال دبی و در فاصله 10 دقیقه ای تا پارک آبی وادی از جمله بهترین هتل های 5 ستاره تور دبی می باشد.این هتل دارای 337 اتاق با طراحی خاص و شیک با امکاناتی کامل و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و سشوار می باشد.

امکانات هتل آریس پلازا دبی :

در رستوران "دیدون" انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ بین المللی و عربی برای گردشگران تور دبی سرو می شود.همچنین هتل دارای استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، اسنک بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فروشگاه، اتاق وی آی پی، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.