georgiaanet

georgiaanet

georgiaanet

georgiaanet

هتل های لوکس دبی

هتل ابن بطوطه گیت دبی

از جمله هتل های لوکس و مدرن 5 ستاره دبی می توان به هتل ابن بطوطه گیت دبی واقع در مرکز شهر دبی می توان اشاره کرد. هتل ابن بطوطه گیت دبی دارای ۳۹۶ اتاق بزرگ و مجلل با امکانات کامل و طراحی زیبا و مدرن برای اینکه مسافران تور دبی لحظات نابی را در این هتل سپری کنند، می باشد.

 

امکانات هتل ابن بطوطه گیت دبی :

این هتل برای راحتی مسافران تور دبی سرویس رایگان به منطقه پالم که در ساحل جمیرا و همچنین مرکز خرید ابن بطوطه دبی که در کنار آن است مهیا ساخته است. این هتل دارای 7 رستوران که در آن انواع غذاهای متفاوت ایتالیایی, بین المللی, سنتی و همراه با منویی از غذاهای رژیمی و همچنین 2 بار با انواع نوشیدنی ها لذیذ برای میهمانان تور دبی سرو می شود. همچنین از دیگر امکانات هتل ابن بطوطه گیت دبی می توان به ماساژ ، استخر ۴ فصل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سالن بدنسازی ،سرویس نگه داری از کودک، زمین گلف، گیم نت ، کلوپ با DJ، ۲ بار، آرایشگاه، فروشگاه، منوهایی رژیمی, فروشگاه, صرافی و ....اشاره کرد. هتل ابن بطوطه گیت دبی برای کودکان مسافران تور دبی محلی زیبا و تمیز فراهم دیده است تا خانواده در رفاه کامل باشند. 

 جهت اطلاع از قیمت های مناسب و اطلاع از تور دبی با تماس حاصل فرمایید.

هتل میلینیوم پلازا دبی

 از جمله هتل های پرطرفدار 5 ستاره دبی در بین گردشگران تور دبی می توان به هتل میلینیوم پلازا دبی اشاره کرد که واقع در خیابان شیخ زاید و با دسترسی آسان به فرودگاه می باشد. هتل میلینیوم پلازا دبی شامل 413 اتاق لوکسکه هر یک مجهز و بسیار تمیز می باشد. این هتل در هر 4 رستوران خود برای مسافران تور دبی  با انواع غذاهای متنوع و کافی شاپ آماده پذیرایی می باشد. این هتل برای کودکان دارای مکان مخصوصی می باشد. 

 

 امکانات هتل میلینیوم پلازا دبی :

هتل میلینیوم پلازا دبی دارای استخری بسیار لوکس در فضایی زیبا با پانورمای فوق العاده و همچنین رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل،سونا، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه و... در آرامش هرچه بیشتر مسافران تور دبی می باشد.

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از نرخ های تور دبی با 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.