georgiaanet

georgiaanet

georgiaanet

georgiaanet

هتل 4 ستاره ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با میدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چای ساز و یخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ایتالیایی و کافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل دارای استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرویس ایاب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

 
 

هتل ریپابلیکا ارمنستان

هتل ریپابلیکا ارمنستان واقع در مرکز شهر ایروان و در نزدیکی میدان جمهوری و در فاصله 10 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس و در فاصله 5 دقیقه ای از تئاتر اپرا می باشد. این هتل دارای قهوه خانه سرباز می باشد که در ان انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران غذاهای ارمنی را برای میهمانان عزیز تور ارمنستان سرو می کند.

امکانات هتل ریپابلیکا ارمنستان :

تمامی اتاقهای هتل مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و آنتن ماهواره ای و حمامی با امکاناتی کامل می باشد. در صورت تمایل مسافران عزیز تور ارمنستان غذا و نوشابه به اتاق ها ارایه می شود. 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95 

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.